Sunday 1 January 2012

hello 2012

Good evening everyone! amacam smbut new year smalam? best dak? untungla dpat smbut new year noh..
aku smbut new year kat umah ja..besala budak baek..upsss^_^
sdaq xsdaq dah 2012 dah kan..rasa cam baru smalam ja aku lahir kat dunia nie..cepat betoi masa blalu..
orite..dah masok new year nie mesti ampa semua ada azam baru kan? 
hikhik tmaw kongsikongsi ka azam baru ampa ngn aku? cecite cecite~~
to all yg smbut bfday harinie aku wish happy bfday nah..may god bless u..klu nak buat jmuan tu pnggei la aku sama nah..bukan senang nak mkan free nie..hihi juz kidding
btw smbut new year kat rumah pon syiok taw sbb dpat smbut ngn family..haha ayat jelez orang len smbut new year ngn boipreng n kwan2 ;)
 apa2 pon aku harap 2012 nie bagi bnyk kenangan kat aku sama mcm 2011 

p/s: love u 2011 ^____^