Saturday 18 June 2011

weebie with my adik^^

hello..aq update blog lagi sekali aqinie. besa la tak dak keja nak buat kan so nie la keja aku tiap2 haqi :)
entry aku kali nie psai adik aku hat 6be dua. nama dia nur nadiyatul husna. umo dia 6 taon. okay sumpah jelez ngan nama dia. sbb pa taw dak? sbb nama dia ja ada ada nadiyatul. kak ngn adik aku hat first pon tak dak. aku lagi la tak dak. mai2 tang adik aku hat nie mak aku bagi nama special ckit. dia tadika kemas kat kepala batas nuh. huhu jaoh kann??. saja pon budak kecik nie mak aku pi dftr an-najjah dia tamaw pi. pi dftr tadika umi pon tamaw pi. last2 pi kat kpala bts nuh la. yg tu dia mau pi pulak. haihh heran betoi aku ngan adik aku hat soqang nie. orng kata muka dia mcam aku. nak tngok dak? tdi aku da snap pics ngn dia..huhu jom tngok:)

jngn kata pa..gigi adik aku lubang cmtu psai aku bwak dya
nek moto n then kami jtuh moto..sumpah malu msa jtuh moto tu=='
comei dak? okay xyah hbaq aku taw jwpan ampa:P
i like! ^^
syazana n husna
muka kami sama dak?
adik aku hat soqang nie mmg slalu kena mqah ngn aku sbb xdngaq ckap. hihi tapi kalau dia dok diam pon xbez gax ann. boring la pulak nanti. lagi satu adik aku hat nie ckop jelez kalau aku pgang or main ngn budak2 len. mula la dia buat pqangai ckap aku xsyng dia la apa la. haha apa yg dia jelez pon aku tataw la.
btw i love u ok! mai nak cum ckit.. muah3! :)