Tuesday 21 June 2011

10 months:)

sbelum tu nk hbaq aku pnya tarikh mereng sat. aqinie 22/6/2011 ok! hello..morning smuaa
ampa br8fast dak g? err br8fast pa pukoi 1 pagi nie kan. waya betoii
err actually aku lapaq nie tu yg tnya pasai makan. da sapa2 nak smawa aku makan dak? pizza kfc pon jadi la aku tamaw hat mahai2. hihihi
okay stop sat pasai makan semua nie. hee aqinie annivesry ke 10 aku ngan hafizuddin ibrahim. mmg xsangka la aku lama ngan dia. pjam celik pjam celik dah 10 bulan. hmm aku harap sangat dapat kekal ngan dia. mmg kadang2 ada gado ckit2 ann tpi lumrah r tu kan?? hee couple mana yg xbesa gado. kalau gado pon kami try settle elok2. kalau xgado tu xdak wrna la rlation tu kan. ngee pndai2 ja aku nie
btw he's my super duper man in the world !! i love him so much !
kalau dia xdak aku xtoqah dok. haha saqi dya xmsj aku pon aku dok xsenang dah. haihh pa nk jadi ngn hang nie syazana oii :D
swear aku syg dya sngat2! aku pon tataw napa
rasa cam nk jeqit kat smua yg aku syg dia (sweet dak aku) haha
tapi biaq aku jeqit kat dya soqang dah la. malu nak jeqit kat hampa laa (blushing)
sat2 aku nak hbaq kat dya nie : sumi syg oii !! i love u so much ! mai nak pgang tlinga ckit bole dak? hee jngan noty2 nah.. dpt taw sumi noty ligan ngan pnyapu smpai dapat! hee muahh! *maaf iklan berus gigi sat*


u r my heart hafizuddin ibrahim:)
i only love u..muah!